PPC reklama - Ako ju robiť dobre a správne cieliť - Vernet.sk

Ako správne cieliť vašu PPC reklamu

Nie je žiadnym tajomstvom, že čím lepšie použijete kľúčové slová na zacielenie ideálneho používateľa, tým väčší úspech budete mať vaša PPC reklama.

Aký je to však ideálny používateľ?

Ak si myslíte, že existuje len ideálny používateľ, pravdepodobne si myslíte, že ide o potencionálnych zákaznikov, ktorý je pripravený ihneď nakúpiť vašu službu alebo produkt.

Analytici však pri platenom vyhľadávaní nepovažujú ideálneho používateľa rovnakého v každej kampani, ktorú spravujú. Najlepšie platené kampane sú tie, ktoré sú zjednodušené a zamerané na konkrétne a styčné body v rámci konverznej cesty – dokonale synchronizované pre úspech.
Začnite vytvárať svoje kampane a reklamné skupiny pre kupujúcich v rannom štádiu, a naučte sa zacieľovať rôzne kontexty vyhľadávania jednotlivých kampaní pomocou nástrojov ako odpoveď na rôzne potreby.

Zacielenie na otázky včasného štádia pre začínajúcich zákazníkov

Pokúste sa prejsť do hláv rôznych používateľov, ktorí môžu navštíviť vašu stránku. Alebo ešte lepšie, pozrite sa na aktuálne otázky, ktoré píšu do vyhľadávacieho panela, aby vás našli.

Nielen to, že ich uprednostňuje primárne slová: „kto, čo, kedy, kde, prečo, ako“, s objemom vyhľadávania na zavádzanie!

Kľúčové slová pre

Môžete kombinovať rôzne zoznamy kľúčových slov a začať identifikovať otázky, ktoré sa od jednotlivých kupujúcich očakávajú.

Napríklad, pri predbežnom výskume sa môžete používateľa, čo chce kupovať stavebný softvér spýtať:
    Čo je softvér na správu stavieb?
    Prečo používať softvér na správu stavieb?

Zatiaľ čo viac kvalifikovaných používateľ môže odpovedať na zúžené otázky, napríklad:

    Kde kúpiť softvér na správu stavieb?
    Softvér pre správu stavby pre subdodávateľov
    Ktorý stavebný softvér je najviac kompatibilný s …?

Ak naozaj chcete aby vaša PPC reklama rástla a taktiež zvýšiť zaťaženie vašich kľúčových slov, môžete kombinovať množstvo rôznych nástrojov pre kľúčové slová, ako sú SEMRush, Moz, Answer the Public a LongTail Pro, aby ste taktiež vymedzili kontext vyhľadávania, zámer, poradie a prioritu stránky. A potom všetko sa môžete tešiť z výsledkov ktoré Vám PPC reklama prinesie.

 

Leave a comment

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *